dinsdag 28 januari 2014

Beneluxatic

Okey ik wou positief gaan schrijven over Beneluxatic en ookal zijn er dingen gebeurt het is en blijft een goede site daar kan ik niet omheen...
Maar ik had geen artikel geschreven omdat ik een overleg had met Acelya ( ik heb veel mails erover gekregen waarom ik geen artikel had dus ik dacht ik maak daar een artikel van dus daarom mailde ik niet terug.)
Oke we hadden een overleg en we waren bezig met een geheim.project, en we kregen ruzie over wat dat moest worden en uiteindelijk is Acelya boos weg gelopen, en ben ik naar mijn BFF Selena gegaan en heb ik dat verteld.
Mijn laptop is de lader van weg en de app had ik al verwijderd (ik ben echt zo slim)
dua daarom komt dit zo laat, ach ik zie wel weer...

... bye xooxoxox
My

Geen opmerkingen:

Een reactie posten