zondag 19 januari 2014

PL goed nieuws!

Ja ik plaats weer eens een artikel, dat is HEEL lang geleden.
Ik heb ook HEEL goed nieuws.
Ik heb morgen mijn boekbespreking, dus als ik klaar daarmee ben, en met topografie klaar ben, kan ik weer heel veel op mijn blog schrijven, vooral in de zomervakantie, want we gaan dit jaar niet op vakantie.
Dat is een lang verhaal, dat vertel ik wel als het zover is.
Misschien kan ik wel gaan vloggen in video vorm.
Ik heb nieuwe foto's gemaakt dus ik kan een kwastenrevieuw doen, en ook een shoplog.
Dit stukje is kort, maar ik zit nu op mijn moeders computer dus nu kan ik de foto's niet op de computer zetten, want dat moet op mijn computer.
Aaahh... ik kijk kung fu panda (hoe je dat ook schrijft) en die ene kaiman beet op zijn staart is ZO CUTE!!!
Maar oké ik ga dat proberen vandaag te doen, en anders komt het vrijdat, donderdag, of woensdag.
Maar dat moest ik even zeggen, dusss...

..... bye xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten