donderdag 2 januari 2014

Personal Life

Heey het is nu 0:08 en eigenlijk schrijf ik dit vandaag 3 januari, maar het hoort nog bij die van 2 januari.
Het begon zo, Selena belde me (ja ik bel soms, want appen is niet altijd handig!) (ik heb trouwens de Hauwei Asends p6 in het wit, daar komt later nog een review over!) en zei dat haar hoofdpijn over was, en ze om 1 uur zal komen.

Ik blij, en ging verder met dat artikel over de Maison Pearson Brush, tot dat de deurbel ging.
Mijn vader maakte de deur open en daar was mijn pakketje (ik kon het zien aan het bedrijf die het leverde DHL, ik zou nu graag foto's willen plaatsen, vertellen over de levertijd en vertellen WAT het is, maar daar komt nog een review over als het goed is dinsdag) ik blij en foto's maken.
Ik was nog helemaal bezig ermee, word er weer aangebeld. Ik hoopte dat het Selena was, maar het was Caroline een vriendin van mijn broer. (ik word de hele tijd afgeleid  door Selena, want ze  ligt naast me, op haar luchtbed)
Maar 3 minuten later stond Selena alweer op de stoep, dus dat was niet echt een probleem.
Het zal lang worden als ik alles beschrijf wat we hebben gedaan, en sommige dingen mag ik nog niet zeggen want we hebben vooruit gewerkt (zij heeft een andere blog) en dat is ook nogal saai om allemaal te beschrijven.
Verder was het niet zo intressant, en hebben we een film gekeken (daar komt ook nog een review van) die was heel erg leuk, en ik benmoe mijn ouders kunne mij elk moment betrappen dat ik zo laat nog op mijn laptop zit dus....
 ...bye xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten