donderdag 2 januari 2014

De Mason Pearson, wat als je hem niet hebt?


De Mason Pearson, je kan er tegenwoordig niet meer omheen.
In elke haar tutorial zit die wel.
Deze luxe, fijne maar enorm dure haarborstel kan wel 
147.90 kosten! (Mason Pearson Pure Bristle Medium Size B2 op haarshop.nl)
Er zijn meiden die natuurlijk niet zoveel geld hebben.
Dus speciaal voor hun heb ik dit artikel gemaakt!


Je kan natuurlijk niet helemaal een perfecte look alike vinden, want deze staat bekend om dat die zo geweldig en speciaal is.
Maar het effect kun je natuurlijk wel na maken, en niemand die zal zeggen: ''Heey dat is niet het effect van een Mason Pearson''. (niet dat ik denk dat iemand dat ooit zal doen!).
Misschien zullen ze wel zeggen:'' Woow je haar zit mooi strak, heb je de Mason Pearson gebruikt?''. You'll never know!
Ik ga jullie 2 look alikes  laten zien:

                                                                     Look alike 1:

Je kan natuurlijk voor een look alike gaan, je hebt er verschillende, zoals deze die Mascha         (van Beautygloss) die ze van de Afro winkel:



Deze foto plaatste ze ooitk en ze schreef ook nog over 2 andere haarborstels zie hier haar artikel.   Nieuwe Haarborstels « En deze kostte 4,99 en deze lijkt heel erg op de echte Mason Pearson...
 


Dat is dus de echte, maar deze heeft er ook nog gewone haarborstelhaartjes tussen (van die plastics haren).  Voor wie het zich trouwens afvraagt de Afro winkel is in Den Haag.
Je kan dus voor z'n look alike gaan, die er heel erg op lijkt, woon je nou in een plaats waar bijna geen winkels zijn omdat je in een dorp of kleine plaats woont, kun je ook voor look alike 2 gaan.
 
Look alike 2:

in bijvoorbeeld :Almelo, Tubbergen of Borne. Deze is ook veel voordeliger, hij was bij mij maar € 2
Ik weet niet of die in alle filialen hetzelfde kost.

 
 
 
ik zal het effect laten zien als ik het met een gewone haarborstel doe en als ik het met deze haarborstel doe.
niet

 
wel
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad, en als er nog vragen zijn mogen deze bij de commends gevraagd worden.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten