woensdag 1 januari 2014

HAPPY NEW YEAR


Hi.

Ik ben best wel blij.
Net een nep-gmail gemaakt en nu kan ik dit doen, zonder dat iemand weet wie ik ben.
Ik vertel jullie ALLES over mijn leven, en het maakt niet uit wat ik schrijf, niemand weet wie ik ben.
Ik had een dagboek, maar dat werkt niet goed voor mij, ik weet niet waarom, maar als ik voorneem er echt en goed in te gaan schrijven vergeet ik het gewoon.
Hebben jullie dat ook?
Veder even heel random:

HAPPY NEW YEAR
dat was ik effe vergeten.. haha qq.

Nu we het daar toch over hebben zal ik even mijn goede voornemens op een rijtje zetten:

1. Meer eten (iedereen klaagt daarover super irri!!)
2.Minder snel kwaad worden.
3.MInder lang boos blijven(ik heb een keer iemand 3 maanden tot een half jaar genegeerd... yes i know...) (het was mijn (toen nog) BFF) (het is een lang verhaal.... dat vertel ik een andere keer nog wel.
4. VEEL BLOGGEN
5. mijn verhaal veder schrijven (het is wel een beetje gewelddadig, maar niet heel erg.)


dat was alles.
Morgen komt mijn BFF logeren ze heet Selena en is Turks.
We hebben veel lol en houden allebei veel van bloggen ALLEEN durfde we nooit echt iets te plaatsen enzo dus doe ik het maar onbekend...

Dit was het voor nu dan...

.....   bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten