woensdag 8 januari 2014

Favo T.v Programma's

Ik dacht, zal ik eens mijn favo t.t programma's laten zien, dus hier is die.

1. Ik kan er niet omheen I LOVE IT....
GTST (Goed Tijden Slechte Tijden.)
Yes, ik know...
Maar het is zo verslavend.  Ik wil nu heel veel met hoofdletters schrijven omdat ik er zo van hou, maar misschien is het irritant.

2. The Vampire Diaries.
Ja, ik wilde Twilihgt er ook bij zetten maar dat moet bij films, en kan niet bij Programma's zetten dus...
Ik hou van bloed, en geweld (als t.v. serie dan he?)

3.Pretty Little Liars.
Ik koos dit programma, omdat ik van dit mysterie hou.
Dit programma is minder bekend denk ik, dus hier een korte samenvatting:
Het verhaal gaat over vijf meisjes, Aria Montgomery, Hanna Marin, Emily Fields, Spencer Hastings en Alison DiLaurentis. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een logeerpartijtje. Die dag verdwijnt Alison spoorloos. Een jaar later zijn de beste vriendinnen uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Aria verhuisde zelfs naar IJsland met haar ouders en haar broer. Maar wanneer Aria een jaar later terugkeert naar Rosewood krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten door geheimen openbaar te maken die enkel Alison kon weten. Is A Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden verdwenen is? of is A degene die verantwoordelijk is voor Alison haar verdwijning? de 4 meisjes komen hierdoor weer samen en proberen uit te zoeken wie A werkelijk is. Lukt het hen A te ontmaskeren of is A hen te vlug af?

De serie bestaat tot nu toe uit elf delen, waarvan er tot nu toe acht vertaald werden in het Nederlands. In 2010 werd er in de Verenigde Staten een gelijknamige televisieserie uitgezonden, gebaseerd op de boeken. Maar de serie loopt anders dan de boeken.

Dat was mijn top 3, als jullie het leuk viden kan ik verder gaan.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en vragen kunnen worden gesteld bij de reacties, ik beantwoord ze zo snel mogelijk.

Bye.... xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten