zondag 5 januari 2014

PL 5-01-14 kniepertjestocht.

Hi.
Zoals je kunt zien heb ik vandaag al wat geschreven.
Scrol iets naar beneden als je die wilt lezen.
Verder kon ik niet kijken of ik het woord depressief goed had geschreven, want er komen op mijn mobiel geen ribbeltjes onder.
Maar oké dat maakt niet uit (volgens mij heb ik het goed geschreven!)
Maar deze gaat niet over mijn boek of oplader, maar over de kniepertjestocht!

De kniepertjestocht is een Twentse tocht (weten jullie nu waar ik woon!), waar je lang door koeienpoep moet wandelen, en iedereen verkleed is als dit:
UGLY!!!
En verder overrijden auto's je bijna onder.
JIPPY! NOT.
En dan is je moeder toevallig bevriend met de moeders van de stomste jongens uit je klas. (die je morgen al ziet omdat de vakantie dan voorbij is!)
En de kniepertjes zijn altijd op voor wie niet weet wat dat is hier een foto:
Gewoon een opgerolde wafel (misschien heet het anders maar is kniepertjes Twens idk)
En ik liep gewoon een beetje bij mijn zus, en we waren z'n 2:30 uur bezig GRRR...
Mijn brier moest leren...
.... Lucky Man.
Ik zit in mijn ijskoude pyjama, met blote voeten, en ijskoude handen op mijn bed dit te tikken terwijl ik nog moet: opruimen, kleding klaarleggen, gym tas inpakken en een kruik zetten.
Ik denk erover om een domein te kopen, zal ik dat doen?

Ach, ik heb toch niks te verliezen, ik ga het zo aan papa en mama vragen.
Dus dit was het weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te horen hou ik zo lang door koeienpoep moest lopen (7,5 km!!) met allemaal mensen die eruit zien als mensen in de 12e eeuw ofzo...
Ik ben slecht in geschiedenis...
maar...


.....bye xxxx!




1 opmerking:

  1. Hoi!
    HAHAH ik moest écht lachen om je artikel :)
    leuk dat je over je leven blogt!
    Liefs,
    Acelya. Neem een kijkje op mijn blog: beneluxatic.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen