zondag 19 januari 2014

Shopblog Kruidvat Hema en Etos!

Hi.
Dus hier even ze op een rijtje, ik heb ze nog niet allemaal gebruikt.
(Maar wel heel veel!)
Dus dit heb ik allemaal geshopt bij de Kruidvat:


 
 
 
OMG die foto is wazig en ondersteboven... T_T
Maar ik kan geen nieuwe doen want dan crasht mijn computer en mobiel, dus dan moet het maar even zo.
Ik heb hem nog niet gebruikt, maar als je naar de eerste foto kijkt zie je wat strepen.
Er zaten wat vuiltjes op (dat kan niet in de winkel gebeurt zijn want hij zat in plastic) dus die wou ik even weg halen, maar met een paar vuiltjes lukte het niet want anders zou je een deuk zien, en dat was nog lelijker geweest voor de foto.
Ik heb er wel veel over gehoort bijvoorbeeld bij LiveLifeGorgeous klik hier om de video te zien waarin ze dat zeggen. Je snapt dus wel dat ik hier HEEL blij mee ben ook al heb ik hem nog niet gebruikt. Ik kijk daar heel erg veel naar uit.
Verder heb ik ook nog deze gekocht:


 
Toen ik deze foto's heb ik hem 1 keer gebruikt om te kijken hoe die was.
Ja dat hoor je met een tester te doen maar die was er niet, en deze was de laatste.
Toen ik deze foto's maakte had ik hem nog niet uitgeprobeerd, maar nu wel en nu kan ik precies vertellen wat ik ervan vind.
Toen ik hem over mijn neus smeerde ( ik heb nogal een rode neus!) zag het er brokkelig uit.
Ik wreef erover (wat volgens mij ook moet!) en toen zag het er nog zo uit.
Ik ging harder wrijven en toen ging het eraf!  :o
Dus dit is een AFRADER! KOOP HEM NIET GELDVERSPILLING!!
Ik weet niet of het aan mijn huid ligt, maar ik heb geen gevoelige droge of vetigge huid.
Gewoon de neutraalste huid die je kunt hebben! Dus idk.

 

Dit is hem, het ziet er netjes uit!
Deze heb ik ook al een keer gebruikt, maar na deze
review zal ik een nieuwe doen waarin ik vertel
wat ik er precies van vind, en voor en na foto's!
XD 

Het duurde even voor ik wist hoe die open moest,
zo dus verder zit er al een borsteltje bij + punt.
Ik gebruik trouwens de lichtste kleur.


Dit is hem het borsteltje is wel fijn,
en dat is handig want dat heb ik nog niet i know!
Maar ik wil goede kwaliteit kwasten, zoiets als RT kwasten, alleen
heb ik geen geld, en ze zeggen dat die niet zo fijn zijn.
Weten jullie nog een goede, misschien Essence?
Ik kijk wel.

 
Man alweer onderkop....   T_T..
Maar het verbaasde me dat ik hem bij wijze van spreken onderkop kan houden en dan de poeder nog niet valt. Het komt misschien omdat ik een soort van getraumatiseerd ben als je kijkt naar mijn bronzer van Miss Sporty ik zal zeggen KOOP HEM NIET!!!


Yes i know...

  Eigenlijk moet ik nu topografie leren en mijn boekbespreking, maar ik doe dit voor jullie.
Dan ben ik nog naar de Hema gegaan en daar kocht ik een wit oogpotlood:
 
 
Dit is gewoon iets standaards, verder wou ik nog de wimpercruler kopen, maar daar stond geen prijs op...
Verder ben ik ook nog naar de Etos gegaan en daar kocht ik de bekende Babylips en dr. Balm


 
Dat was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden, bedankt voor het lezen en bye xxx
( Babylips staat niet op deze foto omdat die nu op een plek ligt waar ik niet bij kan (mijn zus) dus daarom)


 
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten