zondag 26 januari 2014

PL Artikels

Hi.
Ik moet gewoon nu zoveel zeggen...
Om te beginnen kunnen jullie me altijd mailen, mijn email is thisismylife8905@gmail.com
Verder ben ik z'n 3 dagen weg geweest van alle computers want die van mij had geen internet, en ik mag niet meer op die van mijn moeder omdat ik haar laptop per ongeluk op shoarma legde.
OEPSSS....   XD
Verder denk ik dat ik elke zondag een artikel plaats, en PL telt niet.
Ik ben zondag altijd bij mijn opa en oma, en daar kan ik lekker rustig werken (en thee drinken met mijn SUPERLIEVE oma en mijn GEWELDIGE opa  :-), ik heb wel minder geluk met mijn andere opa en oma, die mag ik niet zo erg... T_T...)
Maar ik ben gisteren ZO ERG VERWEND!! Bijna de hela dag draaide om mij! :-)
Om te biggen zijn we naar de open dag geweest van een middelbare school waar ik heen wil, en dat was SUPER...   :D.
Toen ben ik nog naar gitaar les geweest.... ik ben nu echt verrot slecht, maar beter dan hoe mijn zus begon, en ik snapte wel alles direct.. mijn leraar zegt dat ik talent heb (hij wil me vast niet uitschelden.... :_____ ( ....)
Toen ben ik wezen shoppen en heb 300 euro uitgegeven!!! :()    :O   :o.....
( hier komt nog een shoplog van...)
En dat was het nu ga ik Beautygloss, Beautylab, VeraCamilla en Teske kijken..

bye....

.....my

Geen opmerkingen:

Een reactie posten