dinsdag 14 januari 2014

PL DRUK...!!! + irritante opschepper!

Hi.
Het was al een tijdje geleden dat ik een PL maakte, dus ik dacht ik doe er weer een.
Ik zat te denken, zal ik foto's doen?
Hmmmm....
Wat vinden jullie?
Ik ben wel bang dat het fout gaat tijdens het importeren, dus ik heb het artikel van die schopblog en kwastenreview nog niet gemaakt.
Ik denk dat ik dat zo doe en dan als ik het vandaag af krijg, komt kwastenreview donderdag en schopblog morgen.
Maar misschien lukt dat niet.
Verder heb ik het ontzetten druk. Niet normaal, ik moet zo meteen ook nog een PowerPoint maken,  mijn boekbespreking controleren, uit mijn hoofd leren, EN geschiedenis leren.
Ook nog topografie, natuur en taalblad, maar natuur is een week verplaatst. JEE.
Selena is vast ook blij, zij zit ook bij mij in de klas.
Verder dacht ik om een ASMR video op te nemen, lijkt dat jullie wat?
Door blogger ben ik in aanmerking gekomen met Beneluxatic.
Ik heb ze gemaild, waar ze wonen enzo, en ze wonen heel dichtbij!
Eerst waren er 2 beheerders, maar eentje had nog een eigen blog en stopte, maar ze houd zich er nig wel mee bezig, want Beneluxatic is wel heel erg cool.
Maar ik dacht dus om met hun af te spreken en dan konden we een ASMR video opnemen.
Ik ga dat denk ik wel doen.
En ja, ik schrijf dit, terwijl GTST bezig is.
Ik had wel zin, maar dacht:'' Nee je blog gaat voor'' dus daarom.
Verder zit ik nog naast iemand op school, en we zitten in rijtjes.
Dus ik zit naast Jesse, en daar tegenover (maar diegene is ook gedraaid zeg maar.) zit Selena en die is niet zo blij voor wat ze voor rekenen had.
Jesse had een iets hogere score en zegt in haar face: Man ik heb het echt slecht gemaakt!!
OM GEK VAN TE WORDEN, WAT EEN *@#&^$!*@#$%^&*&^%$ TRUT!!
Verder heeft Selena ruzie met iemand, en diegene zei: ( Ik weet het niet meer precies) Ik dacht dat je hoger zou scoren.
En dan zegt Jesse: Ja je hebt van die mensen....
OMG!!!!!!!!!!!!!
En ik zeg tegen haar dat ik nog heel veel moet doen met mijn boekbespreking enzo, (IK HEB HEM IVER EEN WEEK HELP!!) zie ik dat ze jaloers word dat ik aandacht krijg zegt ze: Ja ik koet dat ook hoor.
Ja hallo mongool (dat is eigenlijk zielig voor de mensen die in Mongoliƫ wonen) jij hebt hem over een MAAND ja een MAAND!!!
Ik krijg gewoon medelijden met haar.
Verder zit ze ook op te scheppen dat ze ouder is dan mij (1 maand maar!!!!)
En dat haar nichtje Hanna jonger is ( 2 maanden maar!!)
Echt zal ze in therapie moeten?
Ze is gewoon zielig. Ik zie dat dit een LANG artikel wordt dusss...



Bye.... xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten