zondag 12 januari 2014

PL Niet mijn schuld?

Kijk, ik was een artikel aan het schrijven (deze had een verassing moeten blijven maar ja) en toen ik klaar was met foto's maken, moest ik die importeren op mijn laptop.
Voor wie het zich af vraagt: het was een shopblog, en ik had ook al foto's genomen voor de kwasten review, en ik wou ook nog een favorieten van 2013 doen ( ja ik weet dat ik laat ben!)  hele goede foto's gemaakt ga ik importeren, FLOEP alle foto's WEG!!!!!   T_T 
Maar toen die aan het importeren was, was ik en foto vergeten en maakte ik nog 2 foto's, er leek niks aan de hand, maar het importeren ging niet meer goed en ging maar door (je weet he dat eruit ziet als je windows 8.1 hebt snap je wat ik bedoel.

En het erge is dat de foto's die ik later heb gemaakt (dus die 2) wél zijn opgeslagen...
AAAAARRRRGGGG.....
Maar ik was dus klaar met mijn boekbespreking, en ik moest alleen nog geschiedenis leren (dat staat in dat artikel dus dat moet ik nog verwijderen) maar ik denk dat ik me niet meer kan concentreren.
Was het mijn schuld?
Maar deze keer deed ik het heel anders dan normaal.
Ik klikte niet op mijn telefoon dat die dat moest doen, maar op mijn laptop.
Ik probeer nog wel elke zondag of zaterdag een artikel te maken, maar ik hoop dat jullie snappen dat het deze keer niet lukt.

Heey wacht, ik gebruik gewoon oude foto's en maak ik een unboxing artikel van mijn make-up kwasten, maar het kan ook zijn dat die bijvoorbeeld woensdag online komt.

Sorry...

.... bye     xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten