dinsdag 7 januari 2014

PL 6-01-14 Superstom/Superleuk

Hi.
Even over mijn vorige bericht.
Even een uitleg:
Mijn moeder is bevriend met de moeder van de stomste jongens van mijn klas, en daarmee loopt ze de kniepertjesocht.
Ik moet mee, en die jongen WILLEN volgens mij mee.
Maar dat moest ik effe zeggen.
Oh ja, en dat ik brier schreef i.p.v broer hahah lol.

Maar nu..... SUPERSTOM.
Ik stond op met koppijn, moest weer naar school, toen ik naar school liep regende het, en mijn vriendin kwam heel laat binnen, en ze was vandaag jarig, als je mijn blog leest HAPPY BIRHTDAY!
Dus toen kon ik haar cadeautje niet geven.
Uiteindlijk hadden mijn vrienden en ik een goed idee, en stopte het in haar tas.
Verder had ze het niet gevierd in de klas vreemd....
Maar ze deed volgens mij ook niet mee met gym, nog vreemder....
Ach, moet zij weten..
oh en nu heb ik hoofdpijn en heb ik het ijskoud, Selena als je dit leest heel misschien kom ik morgen niet....
Ik kom niet ben ziek :....(

Verder..... SUPERLEUK.
Dit is iets meer...

P.s vanaf nu schrijf ik in de volgende morgen dus daarom kan het iets anders zijn.

Ik kwam op school en zag mijn vrienden weer XD.
Verder heb ik gym overleefd, en de rest van de dag ook.
Behalve (dat was ik vergeten te schrijven) dat we een boekespreking moeten doen, en mijn naam werdt bijna als laatste gekozen, dus ik moet al over 2 weken. Ik hoop dat jullie snappen dat ik druk ben en nu ook ziek, dus dat die revieuw over mijn nieuwe kwasten later komt.
Toen vroeg mijn vriend of ik kon spelen, (woow dat klinkt kleuterachtig) en ik zeei dat het heel misschien kon.
Uiteindelijk kon het, en hebben we gegamed SUPERFUN we hebben mario card gedaan, en hij won de heletijd z'n beetje (ik ben er verrot slecht in!), maar 1 keer stond hij 11 en ik 12 en we waren net over de finis (deze laptop geeft geen autocorrectie :( jammer dus ik kan veel spelfouten hebben)en toen haalde ik hem net in, en een keer stond ik 2e maar verder de heletijd 12e.
Voor wie dat spel kent, kennen jnullie de rainbow cup ofzo?
Die is zo VRESELIJK je valt er de eletijd vanaf...

Maar dat was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden (er komt er geen vanvandaag, en dit moet ik zeggen want ik heb niks gedaan. Dus er komt niet elke dag z'n soort dairy, waant dan heb ik bijvoorbeeld de heletijd geleerd, nou wat intressant!!!

bye.... xxxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten