donderdag 2 januari 2014

Selena

Hi.
Selena zou om 12 uur komen, maar ze heeft hoofdpijn en komt daarom om 2 uur.
Ik weet dat ze dit leest dus...
HEEL VEEL BETERSCHAP!!
In de vakantie ziek zijn (of zoals nu hoofdpijn.... ben je dan direct ziek??)

Hier zit ik dan, met mijn kop thee met suiker, zonder dat iemand weet wie ik ben.
Nou ja... Selena weet het wel, maat haar vertel ik alles. Ze is mijn BFF, en vertrouw haar alles toe.
MAN  ik hoor de hele tijd z'n hoge piep en ik weet niet wat dat is.... ^...^ IK HOOR HET NOG STEEDS!!!!!

Maar oké wat ik verder wou vertellen was hoe ik dit alles aan ga pakken.
Ik zet erboven waar het over gaat nu staat er: Selena, maar de volgende keer zal er staan PL (personal life) of gewoon Personal Life? Wat vinden jullie?

Verder doe ik ook nog beauty, en dan zet ik er: Beauty boven.

Dar was alles wat ik nu wou vertellen...

...bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten