zaterdag 4 januari 2014

Baby lips(Maybelline New York) V.S Dr.Balm(Miss Sporty)

Hi.
Hier laat ik jullie zien welke je het beste kan kopen.
Baby lips of Dr Balm?
Baby lips is nog maar nét in Nederland, maar nu al een enorme hit.
Dr Balm is er al wat langer, maar veel minder populair.
Ik heb 2 kleuren gekozen die erg veel op elkaar lijken, van Baby lips: Cherry Me (de oranje), en van Dr Balm: Honey Moon Kiss Sos.
Baby lips word gemaakt in Frankrijk, en Dr Balm in de UK.
Dit is Babylips.                                                                                         En dit Dr Balm






Toen ik de Dr Balm open deed, merkte ik dat die heel stroef open ging.   Baby lips ging daar integen soepel open, maar ook weer niet té soepel, want anders kon de dop eraf gaan in je tas.

Verder heeft Dr Balm óók een kleurtje, terwijl ik dacht dat deze transparant zou zijn.
Maar het maakt niet uit, het is eigenlijk wel leuk.

Toen ik die van Dr Balm open deed zag ik dat die een lipstick vorm had, en niet gewoon lat zoals baby lips, personelijk vind ik de vorm van Babylips fijner.





 
Baby lips                                                                                      Dr Balm

Ik vind Baby lips fijner smeren, en ik heb het gevoel dat het mijn lip meer voed, en dus écht een lipbalsem is, en géén lipstick maar een lipbalsem met een kleurtje.
Babylips is wel ongeveer 2,5 cm lang. Vet lang! En verder ruikt die naar hele zoete snoepjes, aardbei snoepjes.

Dr Balm smeert wel oké, maar voed mijn lippen niet echt.
Verder heb ik (ook door de vorm.) meer het gevoel dat het een lipstick is.
Dr Balm is vanaf de lange kant 2cm ,en vanaf de korte kant 1,5.
Deze ruikt naar een gewone lippenbalsem.

Maar nu.....
Welke geeft nou het meeste pigmentatie, en welke blijft langer zitten?

De hele tijd is Babylips een beetje beter, maar omdat die juist vettiger is en goed in mijn lip trekt, blijft de kleur minder lang zitten en moet ik hem de hele tijd opnieuw opdoen, in tegenstelling van Dr Balm.
Dr Balm blijft langer zitten en geeft ook meer kleur af.
Hier heb ik ze geswatch op mij hand.



(sorry ik krijg ze niet goed naast elkaar!)
Dit is Baby lips (ik he echt net zo veel gedaan als bij Dr Balm)
 
                                                                                                                           En dit is Dr Balm.
 
Dus even op een rijtje de voor en nadelen.
 
Babylips:
voordelen:                                                                          nadelen:
Lang.                                                                                  De geur kan niet zo lekker zijn in bijv de
Mooi verpakt.                                                                     ochtend of waneer je misselijk bent.
Smeert makkelijk.                                                               Niet zulke hele goede pigmentatie.
Voed goed.                                                                          Blijft niet heel lang zitten.
Gaat niet te moeilijke en niet te makkelijk open.               Duur: 3,45
Leuke naam.
Ruikt Lekker.
Proeft naar niks.
 
 
 
Dr Balm:
voordelen:                                                                        Nadelen:
(dit heb ik nog niet gezegd)                                             Gaat moeilijk open.
Heeft leuke glittertjes.                                                      Rare vorm.
Mooie pigmentatie                                                           Korter.
Blijft lang zitten.                                                              Voed minder.
Geurloos.                                                                          Smeert moeilijker.
Leuk verpakt.                                                                   Geurloos (kan niet de versiertruc doen van:''
Goedkoop: 2,50.                                                               Wil je proeven?'')
                                                                                          Proeft bitter.
 
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad.
Als er nog vragen zijn, laat het achter bij de reacties.
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten