zondag 2 februari 2014

PL Artikelen

Hi.
Ik ga vandaag weer artikelen schrijven, in deze week komen er 2 online omdat ik vorige week niet deed.
Verder moet ik vandaag schoonmaken, even een uitleg:
Ik heb een mobiel (een Huawei Asends p6) en die betaald mijn opa.
Ik krijg normaal pas een mobiel als ik naar klas 3 ging, maar mijn opa betaald ook die van mijn broer een zus, en ik was de enige zonder mobiel thuis.
Dus mijn opa betaald mijn abonnement als ik tot het einde van het schooljaar elke maand 1 keer schoonmaken.
Dus dat moet ik zo ook nog doen.
Verder was het rustig deze week, en als jullie willen kan ik met foto's dit gaan doen.
Mail me mijn mail is: thisismylife8905@gmail.com
Zo kun je vragen stellen die je niet online durft te stellen!
Verder heb ik al 163 kijkers I LOVE YOU ALL!!
Ik heb het gevoel als ik hierop schrijf en me rot voel alsof ik tegen vriendinnen praat.
Best raar eerst had ik een dagboek en kon ik niet zonder, en nu schrijf ik er niet meer in omdat ik alles op mijn blog schrijf!
Verder heb ik niets meer te zeggen dus ga ik nu mijn artikelen schrijven...

...bye....
.... xxxxx my

Geen opmerkingen:

Een reactie posten