zondag 9 februari 2014

PL Sorry+ schema

Hi.
Sorry dat ik vrijdag geen artikel heb geplaats, maar er komen er vandaag dus 2!
Kijk ik was foto's aan het maken en toen bleek dat ik een product vergeten was te kopen!
Ik rende naar de winkel, maar die was dicht.
Gisteren wou ik naar de winkel maar toen kon ik het nergens vinden!
Daarna wou ik naar de andere winkel en toen vond ik hem EINDELIJK!
Maar toen was het al laat en kon ik geen goede foto's maken omdat het licht niet goed was.
Dus daarom komt die vandaag.
Verder komen vandaag dus dit artikel, en nog een paar anderen, hier een soort schema:

Zondag 09-02-14 (vandaag): PL Sorry+ schema   Leuke hulpdingetjes/eten/anti stress voor toetsen.
PL mijn week.   FOTD ( Face Of The Day) FLAPPY BIRD!!!!
Maandag/
Dinsdag/
Woensdag Voor en na foto's van een schoplog!
Donderdag/
Vrijdag Film revieuw
Zaterdag/

Dat is mijn week, verder is mijn site aan het verbouwen zoals je kan zien, dus als je het je afvraagt waarom sommige dingen raar zijn of slordig zijn, dat is de reden.
Ik ben SUPER DRUK NU dus   ik ga aan het werk...


byexxxx my.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten