vrijdag 14 februari 2014

PL Een goede reden.

Hi.
Ik kreeg HEEL VEEL mails dat ik nog helemaal geen voor en na foto's van die schoplog had gemaakt.
Ik had een TOETSWEEK helemaal vergeten, voor als iemand het wilt weten ik heb een 8,1 voor Frans maar ook een 5,9 voor Duits.
Maar omdat die foto's niet lukte ga ik het niet volgende week doen (dit gaat over Hulpdingentjes tegen stress.) maar ga ik het volgend jaar doen, want dan zijn de cito's weer en dat lijkt me toepasselijker.
Verder heb ik niet zoveel meer te vertelle, ik heb gewoon een heel saai leventje.
Soms denk ik erover na om mezelf bekend te maken, maar wat zullen de gevolgen daarvan zijn?
Ik ga trouwens nu een filmreview maken en geen voor en na foto's die komen morgen.
Als de foto's het doen tenminste.
Ik heb ook zo'n programma op mijn laptop en die doet het niet.
Het is voor stembewerking.
Misschien kan ik dan iets met mijn stem doen en dat ik mijn stem dan heel anders maak.
O, wacht ik heb nog heel veel te vertellen besef ik nu.
Oké hier is dat dan:
Ik was aan het praten over Jesse (niet roddelen maar gewoon het was best wel lief!) en toen begon Jesse boos naar Selena te doen, waarmee ik over Jesse praatte.
En toen zei Selena: ,, Ja ik heb inderdaad over jou gepraat''.
Want Jesse verdacht dat ik over haar praatte en dan gemeen.
Toen negeerde ze me echt superflauw.
Ik zei trouwens dat ze mooie ogen heeft, en dat ze daar best trots op mag zijn, want ze is daar niet trots op.
Bha ik krijg gezeur terwijl ik niks fout doe.
Zal ik haar gaan Whatsappen?
Ze was vandaag ziek, dus zal ik zoiets doen zoals dit?: Heey ben je al beter XD!
Maar als me dan negeert spreek ik haar op school aan dan kan ze me niet negeren.
Verder ga ik nu dat artikel schrijven ( ik was eerst met vrienden spelen (dat klink kleuterachtig) en nu ben ik klaar en ging ik elijk schrijven.
Dat was het, tot de volgende keer...

bye...

xooxoxox My

Geen opmerkingen:

Een reactie posten