zondag 16 februari 2014

PL Mobiel NEEEEEEE.....!!!!!!!!!

Hi.
OMG, dit is al zo'n 2 dagen maar het was nog te vroeg om erover te praten.
Ik zat op de bank, en ik had geen wachtwoord op mijn mobiel.
Ik vond het nogal onveilig, dus ging ik een wachtwoord doen.
Toen vergrendelde ik mijn mobiel en probeerde het.
Uiteindelijk vond ik het irritant en wou het weghalen, maar dan moet je altijd 1 keer je wachtwoord invullen, en toen was die fout.
Ik probeerde het nog een keer en zo waren we 20.000x verder.
Toen vergrendelede ik hem weer en kwam ik er niet meer in.
Bah, dus nu kan ik niet meer op mijn mobiel, dus daarom kan ik geen artikelen meer doen met foto's tot ik een mail van Huawei krijg (ik heb ze gemaild).
Het is toch wel vreemd, je moet 2x het ww (wachtwoord) invullen en dan weet je het ww en ga je het proberen.
Dus in totaal heb ik 3x dat ww ingevuld en nu doet die het niet meer.
Ik kan toch niet 3x precies dezelfde typfout hebben???
En het was een lang ww dus dan maak ik wel een andere fout.
hij was ongeveer zolang: **************  (13 tekens!)
Dus ik hoop dat jullie het snappen.
En dat gebeurde toen ik mijn filmreview maakte, ik was te overstuur om nog verder te gaan hij komt nu donderdag.
Ik hoop dat jullie het snappen.
Ik doe wel mijn verhaal weer plaatsen, daar kreeg ik hele lieve en positieve mails over, bij deze HEEL ERG BEDANKT!!!

bye....


....xoxooxox my

Geen opmerkingen:

Een reactie posten