dinsdag 4 februari 2014

PL AAAARRRRGGGG.... TE VEEL GEBEURT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi.
Ik zit hier met mijn laptop, ik griste hem uit de laptop tas en ik ben helemaal hysterisch dit aan het typen....
Rustig, rustig....
Ik wil beginnen bij het begin maar nu begin ik bij het einde. (deze dag niet gisteren dus)
Mijn dag begon heel goed, ik mocht op de gang rekenen ik mag naar VWO, en mijn vrienden (behalve Selena) ook en ik en mijn beste vriend Jake gaat ook nog ICT doen.
Ik mag reken op het hoogste niveau, en we zijn van plekken verwisseld, ik zit niet meer bij Jesse die irritante opschepster, maar toen (net) gebeurde er verschrikkelijke dingen.
Dit valt (denk ik) niet onder kindermishandeling maar ik voel me zo gekwetst zo opgewaardeerd, en het is zo erg dat ik wil dat mijn ouders scheiden en dat ik bij mijn vader ga wonen, en ik me moeder nooit meer zie NOOIT MEER!!!!
Oké kinderen met gescheiden ouders, word niet boos, of kinderen die mishandeld worden, mijn situatie is natuurlijk niet te vergelijken met die van jullie.
We moesten de tafel afnemen, ik en mijn zus.
Ik ben bezig met die doek aan het klaar maken, zegt ze (mijn moeder, nee wacht ze schreeuwt):,,HALLO DOE EENS WAT LUIE KINDEREN!!!!''
Ik (half schreeuwend half pratend):, Ja HALLO ik ben toch BEZIG!''
Stilte.
Ik ga verder met de tafel afnemen zegt mijn moeder dat we moeten afwassen (ik ben heel bang dat ze binnenkomt gewoon nu en alles leest) ( oké het is best moeilijk om dit te schrijven, dus af en toe neem ik even een pauze) ik spoel alles af zit ze te zeuren dat ik niet te veel moet doen omdat anders het warm water op is.
Oké ik zit mijn afwashandschoenen te zoeken, ik kan ze niet vinden, dan zegt ze dat we lui zijn respectloos dan stelt ze zich extra aan dat haar voet zooooo veeeeel piiijjjjnn doet, en we geen fluit uitvoeren.
Toen zei ze ook dat als we niet gingen afwassen ze ons geen eten meer zou geven, en ik kan ze nog steeds niet vinden zegt ze dat ze het zelf wel doet.(gemeen niet lief zei ze dat!!)
Toen zei ze: GA MAAR VERDER ZOEKEN HOOR!!!!
Toen deed ik dat ook en toen ik het niet kon vinden was Lisa (mijn zus) weg, waarschijnlijk naar haar kamer.
Toen kwam ik weer beneden, en zei ik niks, ik pakte een theedoek en mama zei ook niks.'
Op een gegeven moment ging Lisa douchen, en toen zei mama:,, O NEE GA MAAR DOUCHEN!!!!!''.
Toen we klaar waren ( na 15 minuten lang een kutstilte.) ging ze de tafel NOG een keer afvegen, alsof ik het niet goed doe.
Op dat moment voelde ik me zó erg gekwetst ik kon wel huilen.
Alles wat ik deed wat fout en zij is perfect.
En kijk als het nou 1 keer gebeurde was het wel vergefelijk, maar nee het gebeurt eens in de 2 weken.
Toen vroeg ze bits of ik een kopje thee wou, en dat wou ik ABSOLUUT NIET!
Dus zei ik:,, Uhhh... nee ik ga gitaar oefenen.''
Zij zei:,, Nou oké maar dan mag je niet naar Lisa, ik wil niet dat jullie over mij roddelen, dat verdien ik niet.
Ze vroeg ook nog voor het afwassen, of ik haar begreep.
Dat was lastig ik wou niet weggestuurd worden, aar ik ging ABSOLUUT GEEN JA ZEGGEN NOOOIT VAN MIJN LEVEN!
Dus ik zei niks.
Ik ben naar boven gerend en toen ben ik bijna wezen huilen, maar ik huil niet héél snel en hield me in.
Ik rukte mijn laptop uit mijn tas en gooide alles weg wat erop zat en ben dit wezen schrijven.
Mama vroeg dus nu ik nadenk alleen een kop thee aan mij zodat ik niet over haar zou roddelen.
Voor haarzelf en niet voor mij.
Het klinkt misschien niet zo erg maar als je je moeder hoort roepen dat ze j gewoon geen eten meer wil gaan geven ( dat zei ze een paar keer) dan ben je heel erg gekwetst.
En toevallig ben ik een onzeker meisje met faalangst, die ook nog gevoelig is.
Nou ik blijf op mijn kamer en ga alleen nog maar naar beneden als het moet.
Mijn moeder bekijkt het maar!!!!!!!!!
Ik wou ook nog vertellen over gisteren, maar dit verhaal is al best lang dus bye....


.....xxxxx my


Geen opmerkingen:

Een reactie posten