zondag 2 februari 2014

Kwasten UNBOXING+first impression

Ja eindelijk het is zover ik heb het zo vaak beloofd en er zijn zo veel vragen over geweest, maar hier is die dan mijn first impression (als jullie het leuk vinden kan ik ook een review maken van de kwasten!!)
Veel plezier met lezen....
Zo kreeg ik de doos, netjes verpakt!
 En dan gaat de doos nu open....
Ik had er veel zin in want ik moest wel wachten, maar niet zo lang, als je dat nu allemaal al wilt lezen ga dan helemaal naar onderen, daar vertel ik dat.
SUPER GOED VERPAKT!!
Nu hopen dat ze niet beschadigd zijn...
Ik denk het niet, maar je weet maar nooit!!
Gelukkig ze zien er nog goed uit, maar wie weet zijn de kwasten gewoon niet goed, of zijn ze misschien onderweg beschadigd?
Oké als je het plaatje ziet, dan weet je gewoon dat het goede kwasten zijn.
Ik zal ze stuk voor stuk noemen, en of ze niet beschadigd zijn, EN natuurlijk mijn eerste indruk..
Dit is de Stippling Brush, en toen ik deze uitpakte was er niks beschadigd.
Hoogstens zat de kwast schuin in dat plastic.
Hij is SUPER ZACHT niet normaal, en het zijn geen dierenharen, er is niet getest op dieren dus als je daarop let, het is een diervriendelijk merk!
Deze set kocht ik ook de: Core Collection.
In deze set zitten de kwasten:
( Van links naar rechts)
De Contour Brush.
De Pointed Foundation Brush.
De Detialer Brush.
En De Buffing Brush.
 
Deze set kocht ik voor de Contour Brush en de Buffing Brush, maar de Pointed Foundation Brush kan ik ook gebruiken om een masker mee aan te brengen.
Als je nu denkt van: Dat zijn dure (valt wel mee) kwasten ga je dat gebruiken voor een masker!
Nou ik breng mijn foundation niet aan met een Pointed Foundation Brush, en als ik hem niet voor maskers gebruik, nou dan staat die er voor niks!
 
En deze prachtige Limeted Edition Fiber Collection.
Hij is gewoon ZO zacht vooral die grootte.
De namen zijn:
(Van onder naar boven.)
Nou het zijn simpele namen, dus je weet eigenlijk wel bij welke kwast welke naam hoort.
Face Brush.
Contour Brush.
Eye Brush.
Best wel simpel.  Nu laat ik foto's van de bovenkant zien, hier vertel ik niks bij, alleen de naam.
 Face Brush.
 Pointed Foundation Brush.
 Contour Brush.
 Buffing Brush.
 Eye Brush.
 Stippling Brush.
 Eye Brush.
(je ziet het niet zo goed daarom eerst van de zijkant)
Detailer Brush.
Contour Brush.
Sorry, mijn camera stond niet zo goed scherp!!
Nu hoe lang het duurde en de prijs...
Ik bestelde de kwasten via   Iherb.com .
Toen ik ze bestelde koos ik DHL, en niet degene van 1 dollar verzendkosten, WANT (heel  belangrijk) dat kon 1 tot 4 weken duren!!!
Let op het staat er niet bij maar DHL is een van de snelste, en als je de 1 dag snellere wilt moet je ongeveer 21 dollar verzend kosten betalen in plaats van 8.
Ik bestelde mijn pakketje op een zaterdag, en kwam op een donderdag aan.
Ik heb de alle dagen aan mijn kwasten gedacht, en ik bestelde ze in 2013 en kreeg ze in 2014 (toevallig weet ik de datum dat ik ze kreeg nog, toen ging ik met Selena logeren. Het is 3 Januari)
Maar ze werte niet op oud en nieuw, en je kon met een code zien war je pakketje was.
Die van mij was in Duitsland om te laten controleren, en toen was het 31 December.
Ze werkte niet en bleef daar een dag liggen, anders had ik ze in (als je zaterdag meetelt en de dag dat ik ze kreeg.) in 5 dagen gekregen ( als je zaterdag niet meetelt dan 4) echt snel.
Dan nu de prijssss....

De Stippling Brush was $10 ( dollar dus.)
De Core Collection was $18 (dat $ tekentje is dollar!)
De Duo Fiber Collection $19,99.
Verzendkosten DHL $8
Bij elkaar met verzendkosten $56 (afgerond $19.99 heb ik $20 van gemaakt!)
Zonder verzendkosten  $48 ( alweer afgerond!)
En nu omgerekend naar euro's. ( ik doe geen euro tekentje, want die staat niet op mijn toetsenbord, en het is een gedoe om de hele tijd te kopiëren en te plakken.)
De Stippling Brush: 7,40.
De Core Collection: 13,32
De Duo Fiber Collection: 14,79 (niet afgerond)
Verzendkosten DHL:  5,92
Bij elkaar zonder verzendkosten: 35,51.(afgerond die $19.99)
Bij elkaar met verzendkosten: (waar jullie op gewacht hebben....) 41,43.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en volgende week is er een echte review....
bye.....




















....my xxxxx
 


2 opmerkingen:

  1. Hey!
    Leuk artikel S.
    Kun je even op msn komen (haha dat is echt zo oud)
    Mijn e-mail: beneluxatic@live.nl
    xoxoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen